SIMPLEBET

Η πτώση του Μάρκου Σεφερλή και η εκδίκηση των Λιάγκα-Σκορδά

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014



Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο λέει η λαϊκή ρήση και ταιριάζει γάντι στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά. Το ζευγάρι, μετά την πίκρα που είχε πάρει τις πρώτες εβδομάδες με τα νούμερα τηλεθέασης, έχει ανακάμψει πλήρως. Συγκεκριμένα, όλη την εβδομάδα τερμάτιζε πρώτο και με διαφορά ενώ άξια προσοχής είναι πλέον και τα ποσοστά τους πια στο δυναμικό κοινό.

Ας δούμε τον πίνακα της Nielsen αναλυτικά.  «Το πρωινό» τη Δευτέρα συγκέντρωσε στο γενικό σύνολο το 29,8% των τηλεθεατών, έναντι 24,3% του Μάρκου Σεφερλή στο Mega. Στο δυναμικό κοινό οι μετρήσεις έδειξαν 20,4% για την παρέα των Σκορδολιαγκέων και για το «Mega με μία» 27% .

Την Τρίτη, το «Πρωινό» κράτησε το 28,5% των τηλεθεατών συντονισμένο στον Αnt1 ενώ άγγιξε ακόμα και το 34% στο σύνολο της τηλεθέασης (10:30 -11:00). Το 23,5% προτίμησε το Μάρκο Σεφερλή, με ανώτερο τέταρτο το 25,7%. Στο δυναμικό κοινό με μόλις 1,5 μονάδα διαφορά ο Μάρκος Σεφερλής πέρασε μπροστά με 23,4% και ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά κράτησαν το 21,9% της τηλεθέασης.

Ημέρα Τετάρτη και τα δεδομένα αλλάζουν και στο δυναμικό! Ο Γιώργος Λιάγκας με την Φαίη Σκορδά πέρασαν μπροστά με 28,2% στο σύνολο και 25,7% στο δυναμικό κοινό στο οποίο μάλιστα συγκέντρωσαν και το υψηλότερο ποσοστό της τηλεθέασης τους 32,5% (12:00 - 12:30). Για τον Μάρκο Σεφερλή οι πίνακες τηλεθέασης της Nielsen έδειξαν 20,6% συνολικά και 22,9% στο κοινό 15 - 44.

To  πρωί της Πέμπτης, το «Πρωινό» τερμάτισε πρώτο με ποσοστό 29,3% στο σύνολο, αφήνοντας το «Mega με μία» στο 21,2%. Μάλιστα, η εκπομπή του ΑΝΤ1 έφτασε σε μισάωρο μέχρι και το 34,4%. Στο δυναμικό κοινό, ο Γιώργος και η Φαίη πέρασαν μπροστά και πάλι με 24,5% με τον Μάρκο να ακολουθεί από κοντά με 23%.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η μπίλια έχει κάτσει υπέρ του διδύμου του Ant1, αποδεικνύοντας ότι το κοινό δεν αλλάζει εύκολα τις συνήθειες του. Βέβαια, σημαντικό ρόλο έπαιξε και το ότι ο Γιώργος Λιάγκας με τη Φαίη Σκορδά απέφυγαν όλο αυτό το διάστημα τόσο τις βαρύγδουπες δηλώσεις όσο και τις σπόντες. Σε αντίθεση με τον Μάρκο Σεφερλή και την Έλενα Τσαβαλιά που κατάφεραν μέσα σε λίγες μόνο εβδομάδες να μεταμορφωθούν σε τηλεοπτικούς μαϊντανούς παίρνοντας σβάρνα όλα τα κανάλια, πλην του Ant1 φυσικά, και δίνοντας το παρόν σε εκπομπές ποικίλης θεματολογίας, όπως η «Ανατροπή» αλλά και το «Αποκαλυπτικά» του Μένιου Φουρθιώτη.
koolnews.gr

Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Peripteras
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah