Στη νέα διαδικτυακή καμπάνια έχουν ήδη συμμετάσχει... αγουροξυπνημένοι «celebrities», όπως ο γνωστός φιλέλληνας Στίβεν Φράι, ο Τομ Χίντλεστον, ο Τζέισον Στέιθαμ, η Ναόμι Κάμπελ, ο Χιου Γκραντ...
Μια νέα «φρενίτιδα», που... φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει τους «celebrities» όλου του κόσμου, δείχνει να καταλαμβάνει και πάλι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως ακριβώς συνέβη και με το Ice Bucket Challenge.
Λιγότερο... επίπονη από τη διαδικασία του να ρίχνει κανείς έναν κουβά παγωμένο νερό στο κεφάλι του, η νέα «τρέλα» των διασήμων λέγεται #wakeupcall και καλεί προσωπικότητες απ' όλο τον κόσμο να φωτογραφίσουν εαυτούς, αμέσως μόιλις ξυπνήσουν.
Ο σκοπός του Wake Up Call (Κλήση Αφύπνισης, επί το ελληνικότερον), είναι να συγκεντρώσει χρήματα για λογαριασμό της Unicef, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης στη Συρία.
Στη νέα διαδικτυακή καμπάνια ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για καλό σκοπό, έχουν ήδη συμμετάσχει... αγουροξυπνημένοι «celebrities», όπως ο γνωστός φιλέλληνας Στίβεν Φράι, ο Τομ Χίντλεστον, ο Τζέισον Στέιθαμ, η Ναόμι Κάμπελ, ο Χιου Γκραντ κ.ά., προ(σ)καλώντας με τη σειρά τους άλλους τρεις ανθρώπους, προκειμένου να πάρουν μέρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου