SIMPLEBET

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - O Hλίας Ξιφαρας στο Peripteras

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014



 Τους λόγους που δεν θα αγωνίζεται την νεα χρονιά στον ΑΟ Σκεπαστής μας εξηγεί στο κείμενο που μας έστειλε ο Ηλίας Ξιφαράς.Αν και οι δύο πλευρές είχαν φτάσει ενα βήμα πριν δωσουν τα χέρια για την συνεργασία τους....
  
  ''Θεώρω χρέος μου να ευχαριστήσω δημόσια τον φίλο μου πάνω απ'ολα Ιωάννη Βάγια πρόεδρο του ΑΟ Σκεπαστής για τις συζητήσεις και την σεβαστή προσφορά που μου έκανε για να συνεργαστούμε.Είμασταν πολύ κοντά στο να πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία αλλά λόγο μιας καινούργιας δουλειάς που προέκυψε δεν μου επέτρεπε να είμαι μακριά απο την Χαλκίδα.Επέλεξα να είμαι κοντά στο σπίτι μου και την οικογενειά μου ,γιατι απο ώρα σε ώρα περιμένω την γέννηση του παιδιού μου...Τον ευχαριστώ λοιπόν και εύχομαι στην ομάδα της Σκεπαστής υγεία σε ολους (ποδοσφαιριστές-παράγοντες προπονητή) και οτι καλύτερο,τέλος οι πόρτες θα είναι πάντα ανοιχτές και από τις δύο πλευρές......''
Με εκτιμηση Ξιφαρας Ηλιας...



Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Peripteras
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah