Αυτό το Σάββατο 14 Φεβρουαρίου το διοικητικό συμβούλιο και οι χορευτές του "Λύμνι" σας περιμένουμε στο κέντρο "Το άστρον" στα κατούνια να περάσουμε μαζί μια βραδιά με ζωντανή λαϊκή και παραδοσιακή μουσική. Επίσης κατά την διάρκεια της βραδιάς θα διεξαχθεί λαχειοφόρος με πολλά δώρα.
Ώρα έναρξης: 9:00μμ.
Γενική είσοδος: 3 ευρώ. Μην λείψει κανείς!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου