SIMPLEBET

ANEKΔΟΤΑΚΙΑ.... :)

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014






STOIXIMAN No1 ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 



50 Χρόνια Πρωινό


Το ζεύγος παντρεμένο 50 χρόνια. Μια μέρα στο τραπέζι του πρωινού 
λέει η γιαγιά: 
- Σκέψου αγάπη μου, πριν 50 χρόνια καθόμασταν σ αυτό το τραπέζι μαζί. 
- Το ξέρω, απαντάει ο γέρος. Πριν 50 χρόνια καθόμασταν εδώ ολόγυμνοι 
σαν πιτσουνάκια και απολαμβάναμε το πρωινό μας. 
- Ας ξαναζήσουμε αγάπη μου εκείνα τα όμορφα χρόνια, πρότεινε η γριά. 
Έτσι κι έγινε. Έβγαλαν και οι δύο τα ρούχα τους και κάθισαν ξανά. 
- Ξέρεις αγάπη μου, είπε η γριά γεμάτη ενθουσιασμό, οι ρώγες μου είναι 
τόσο καυτές για σένα όσο ήταν και πριν από 50 χρόνια. 
- Δεν εκπλήσσομαι, είπε ο γέρος. Η μία είναι μέσα στο τσάι και η άλλη 
μέσα στην ομελέτα!

-----------------------------------------------------------
....Για Γκολφ....




Ένας άνδρας πήγε στις πρώτες βοήθειες με μαύρα μάτια και αίματα στο κεφάλι. 
«πως έγινες έτσι?» ρωτάει ο γιατρός 
«Λοιπόν» λέει ο άνδρας «πήγα για γκολφ με τη γυναίκα μου και ένα μπαλάκι χάθηκε, 
καθώς παίζαμε με τα άλλα μπαλάκια κοντά στο φράχτη ήταν μια αγελάδα και είδα 
κάτι άσπρο κάτω από την ουρά της αγελάδας ,την πλησίασα σήκωσα την ουρά 
και εκεί ήταν της γυναίκας μου το μπαλάκι και εκεί έκανα το τραγικό λάθος» 
-«τι έκανες ?» ρωτάει ο γιατρός . 

-« καθώς σήκωσα την ουρά της αγελάδας, είπα στη γυναίκα μου αυτό μοιάζει με το δικό σου»

------------------------------------------------------------------

20 Χρόνια


Η κυρία στο φούρναρη: 
- "Είμαι τόσο νευριασμένη μαζί σας, το ψωμί που μου δώσατε χθες ήταν μπαγιάτικο." 
- "Μα, τι λέτε κυρία μου, εμείς φτιάχνουμε ψωμί εδώ και 20 χρόνια!" 
Και η κυρία: 

- "Ναι, αλλά το πουλάτε τώρα!"
------------------------------------------------------------------
Αγγελος


Συζήτηση στο μπαρ :
Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος , λέει ο πρώτος .

Είσαι τυχερός , λέει ο άλλος , η δική μου ακόμη ζει !
----------------------------------------------------------------
Ανδρες Και Γυναίκες


Οι γυναίκες ενθουσιάζονται με μια καλή αγορά από ένα κατάστημα. 
Οι άντρες ενθουσιάζονται με το να βρουν πάρκιν εκεί κοντά. 
Οι άντρες είναι υπέρ των προγαμιαίων σχέσεων. 
Μέχρι να αποκτήσουν κόρη. 
Γυναίκες και άντρες γεννήθηκαν ίσοι . 
Οι γυναίκες όμως εξακολουθούν να εξελίσσονται. 
Ο άντρας είναι η απόδειξη. 
Ότι κι ο Θεός κάνει λάθη.


Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Peripteras
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah