SIMPLEBET

“Ζούγκλα” το πολιτικό σκηνικό

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014



- Δεν δόθηκε στη δημοσιότητα το όνομα του ανθρώπου που φέρεται να επιχείρησε να δωροδοκήσει τον Παύλο Χαϊκάλη
- Η συνάντηση έγινε στο ξενοδοχείο Πλάζα - Ο μεσάζων δήλωνε στέλεχος της Deutsche Bank
- Toυ προσέφεραν 700.000 ευρώ, να ρυθμιστεί το δάνειό του και τα υπόλοιπα να δοθούν σε χρυσό
- Γνώρισα τον μεσάζοντα στο γραφείο του Σαμαρά, είπε ο Πάνος Καμμένος
- Καμμένος: Ο πρωθυπουργός παίρνει τηλέφωνα βουλευτές των ΑΝΕΛ
- Χαϊκάλης: Εμένα δεν με έχει πάρει
- Στα χέρια της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής το επίμαχο video - Θα ανοιχθεί μόνο με εισαγγελική εντολή
Ο Παύλος Χαϊκάλης επεσήμανε πως έδωσε το video στον Λάκη Λαζόπουλο γιατί "είναι άτομο εμπιστοσύνης, είναι φίλος μου. Έχει και τα τεχνικά μέσα να με βοηθήσει. Εδώ έπαιξα ένα ουσιαστικό θέατρο. Μια υποδομή τεχνική μου έδωσε ο Λαζόπουλος".Ο Παύλος Χαϊκάλης επεσήμανε πως έδωσε το video στον Λάκη Λαζόπουλο γιατί "είναι άτομο εμπιστοσύνης, είναι φίλος μου. Έχει και τα τεχνικά μέσα να με βοηθήσει. Εδώ έπαιξα ένα ουσιαστικό θέατρο. Μια υποδομή τεχνική μου έδωσε ο Λαζόπουλος".Σαμαρά και τον υπουργό Επικρατείας, Δημήτρη Σταμάτη ενέπλεξε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, στην υπόθεση της απόπειρας δωροδοκίας του βουλευτή του κόμματός του, Παύλου Χαϊκάλη ενόψει της εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ newsit.gr


Share on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Peripteras
Distributed By My Blogger Themes | Design By Herdiansyah Hamzah