«Προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου με την Ελλάδα, αλλά δεν βοηθάει» δήλωσε ο Βόλφκαγκ Σόιμπλε σηκώνοντας κατακόρυφα τους τόνους της αντιπαράθεσης στο πλαίσιο ομιλίας του στη Βιέννη. Παράλληλα, ο Αυστριακός ΥΠΟΙΚ, που ήταν επίσης ομιλητής, δήλωσε ότι παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ.
Ο Βόλφκαγκ Σόιμπλε ο οποίος δήλωσε ότι εκνευρίστηκε από την στάση της ελληνικής κυβέρνησης, αλλά δεν θέλει να το συζητήσει άλλο.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου