Viral έχει γίνει το video-promo της γερμανικής αλυσίδας σουπερμάρκετ EDEKA, καθώς η εταιρεία αναζητά να δημιουργήσει μία πιο πρωτότυπη εικόνα που θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο το brand της στην αγορά.
Αιτία της ριζικής στροφής ως προς τη στρατηγική marketing της εταιρείας, που απαριθμεί 7.000 υποκαταστήματα σε όλη τη Γερμανία, είναι ο έντονος ανταγωνισμός από την πλευρά discount υπεραγορών, όπως οι κολοσσοί Lidl και Penny.
Παρακολουθήστε το βίντεο:
Αιτία της ριζικής στροφής ως προς τη στρατηγική marketing της εταιρείας, που απαριθμεί 7.000 υποκαταστήματα σε όλη τη Γερμανία, είναι ο έντονος ανταγωνισμός από την πλευρά discount υπεραγορών, όπως οι κολοσσοί Lidl και Penny.
Παρακολουθήστε το βίντεο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου